THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Kita harus yakin bahawa apa yang ditentukan oleh Allah buat kita, itulah yang terbaik.

FOLLOWERS

2011/07/02

Pemintaan Anak2

Assalamuallaikum..arini kak anna masak rendang ayam, Pulut kuning, Nasi impit dan kuah kacang...sebenarnuya ni permintaan anak2 kak anna...akak pun masak jer lah, lagi pun kat taman kak anna tinggal ni sana sini buat kenduri sambut ramadhan...so tak yah lah kak anna masak nasi dan lauk pauk...dah anak2 plak mintak masakkan pulut dan lain2 ni...kak anna dan ayah dorg kerumah kenduri jer lar....


AYAM RENDANG MINANG
PULUT KUNING..

2 comments:

ShiLLA ShiFA berkata...

sedapnyeeeeeerrrrrrr.....

anna naim berkata...

sedap yer....anak bunda pun pandai sgt2 masak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuff

Do'a ku


isLAM Pictures, Images and Photos
Assalamuallaikum
Semuga Barokkah

ALLAH-Muhammad (PBUH) Pictures, Images and PhotosALLAH-Muhammad (PBUH) Pictures, Images and Photos
~Simply Little~ True Love
ALLAH-Muhammad (PBUH) Pictures, Images and PhotosALLAH-Muhammad (PBUH) Pictures, Images and Photos

4 Kul


 
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket